آزمون های غذایی

آزمون های غذایی

در بخش كنترل كيفي مواد غذايي آزمايشگاه رادین با در اختیار داشتن تجهیزات و امکانات پیشرفته و با بهره¬گیری از دانش فنی و تخصصی کادر مجرب امکان انجام کلیه آزمون¬های فیزیکی- شیمیایی و آزمايش¬هاي ميكروبي طبق استانداردهای مربوطه به کلیه مراجعین و متقاضیان محترم فراهم می¬باشد.
آزمایشگاه رادین علاوه بر انجام آزمون تمامی محصولات و فراورده‌های غذایی مطابق با دامنۀ فعالیّت تأیید شده توسط سازمان استاندارد که لیست آن از اینجا قابل مشاهده است، امکان انجام خدمات آزمایشگاهی بر اساس درخواست مشتری را هم دارد.
به طور کلی آزمایشگاه رادین امکان انجام آزمون‌های مربوط به فرآورده‌های آردی و غلات، شیر و لبنیات، فرآورده‌های گوشتی، عرقیات، آبمیوه‌ها و انواع نوشیدنی، شیرینی و شکلات را فراهم نموده است.

    درباره آزمایشگاه

    آزمایشگاه تحقیقاتی، کنترل کیفی و خدماتی رادین با چندین سال تجربه موفق در زمینه ارائه خدمات آزمایشگاهی، مشاوره علمی، همکاری در اجرای پروژه های تحقیقاتی و دانشگاهی و نیز کنترل کیفی مواد اولیه واحدهای صنعتی دارویی کارنامه درخشانی را ارائه داده است.
    آزمایشگاه تجزیه دستگاهی پیشرفته این مجموعه با برخورداری از تجهیزات و دستگاههای پیشرفته علاوه بر همکاری مستمر در انجام طرح های پژوهشی، پروژه ها و پایان نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی، به سازمان های دولتی و واحدهای تحقیقاتی و صنعتی ارائه خدمت می نماید.
    این مجموعه با هدف جبران کمبود آزمایشگاه تخصصی در زمینه شیمی، داروسازی، کشاورزی، نانوشیمی، دامپزشمی، زیست‌شناسی و زمین شناسی برای اندازه گیری انواع مواد آلی، باقی مانده سموم آفات کشاورزی، داروها، محصولات جانبی گندزدا، فلزات سنگین و ... در نمونه های آب و فاضلاب، مواد غذایی و کشاورزی، صنعتی و شیمیایی، داروسازی و همچنین ارائه مشاوره علمی در زمینه تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته فعالیت می نماید.

    آدرس

    تبــریـــز، خیــابــان امـام خمینی، چـهـارراه آبــرسـان، کـوی فرهنگــیـان،
    پلاک 18

    تلفکس

    33345204 - 041

    ایمیل

    info@radinqclab.ir

    سبد خرید