دارویی و بیواکی والانسی

آزمایشگاه تحقیقاتی و کنترل کیفی رادین با چندین سال تجربه موفق در زمینه ارائه خدمات آزمایشگاهی، مشاوره علمی، همکاری در اجرای پروژه های تحقیقاتی و دانشگاهی و نیز کنترل کیفی مواد اولیه واحدهای صنعتی و دارویی کارنامه درخشانی را ارائه داده است.

آزمایشگاه تجزیه دستگاهی پیشرفته این مجموعه، با برخورداری از تجهیزات و دستگاههای پیشرفته علاوه بر همکاری مستمر در انجام طرح های پژوهشی، پروژه ها و پایان نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی، به سازمان های دولتی و واحدهای تحقیقاتی و صنعتی ارئه خدمت می­نماید.

این مجموعه در زمینه بیواکی والانسی  با بهره گیری از آخرین دستاوردهای روز دنیا و استفاده از دستورالعملهای بین المللی (usp، EP، BP، و JP) با همکاری پرسنل آکادمیک  و بهره مندی از توانمندیهای اساتید هیات علمی  دانشگاههای علوم پزشکی کشور قدم بزرگی در اجرای پروژ های مطالعات در زمینه بیواکی والانسی برداشته است،

آزمایشگاه رادین قادر به ارائه خدمات در زمینه های ذیل می­باشد:

  • طراحی و مدیریت و اجرای مطالعات هم ارزی زیستی
  • تحلیل نتایج، تهیه مستندات و ارائه گزارش­های مرتبط با مطالعات هم ارزی زیستی و ….
  • بررسی خلوص و تشخیص و تعیین ناخالصی های دارویی
  • جداسازی و خالص سازی ناخالصی های دارویی
  • کنترل کیفی و کمی داروها و تعیین مقدار مواد جهت مطالعات فارماکوکینیتکی، با روشهای مختلف آنالیز در آزمایشگاه
    درباره آزمایشگاه

    آزمایشگاه تحقیقاتی، کنترل کیفی و خدماتی رادین با چندین سال تجربه موفق در زمینه ارائه خدمات آزمایشگاهی، مشاوره علمی، همکاری در اجرای پروژه های تحقیقاتی و دانشگاهی و نیز کنترل کیفی مواد اولیه واحدهای صنعتی دارویی کارنامه درخشانی را ارائه داده است.
    آزمایشگاه تجزیه دستگاهی پیشرفته این مجموعه با برخورداری از تجهیزات و دستگاههای پیشرفته علاوه بر همکاری مستمر در انجام طرح های پژوهشی، پروژه ها و پایان نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی، به سازمان های دولتی و واحدهای تحقیقاتی و صنعتی ارائه خدمت می نماید.
    این مجموعه با هدف جبران کمبود آزمایشگاه تخصصی در زمینه شیمی، داروسازی، کشاورزی، نانوشیمی، دامپزشمی، زیست‌شناسی و زمین شناسی برای اندازه گیری انواع مواد آلی، باقی مانده سموم آفات کشاورزی، داروها، محصولات جانبی گندزدا، فلزات سنگین و ... در نمونه های آب و فاضلاب، مواد غذایی و کشاورزی، صنعتی و شیمیایی، داروسازی و همچنین ارائه مشاوره علمی در زمینه تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته فعالیت می نماید.

    آدرس

    تبــریـــز، خیــابــان امـام خمینی، چـهـارراه آبــرسـان، کـوی فرهنگــیـان،
    پلاک 18

    تلفکس

    33345204 - 041

    ایمیل

    info@radinqclab.ir

    سبد خرید